Dubbelt upp i CSI

Så där ja, då var första dagen på den nya veckan avklarad. En helt ok måndag faktiskt. Och bästa nyheten fick jag i morse, vi jobbar halvdag på fredag. Jag visste det kanske innan men det hade helt fallit ur mitt medvetande. Tack och lov för lite allhelgona helg.

Jag känner mig trött och seg i kväll så det fick bli dubbla avsnitt av CSI. Ett gammalt, som jag faktiskt inte hade sett men som var riktigt bra, i nian och nu ett alldeles nytt i femman. Och där får vi tydligen göra en ny bekantskap, Ted Danson som CSI-teamets DB Russel. Spännande att se hur det blir. För er som är tillräckligt gamla var Ted Danson killen som spelade barägaren i Cheers på 80- och 90-talet. För er som inte vet vem han är går den serien på både TV6 och TV4 komedi. Men det känns inte som om den serien håller fortfarande, tyvärr. Nu ska jag koncentrera mig på CSI. Det känns inte som jag har någon simultanförmåga i kväll. En sak i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0