Wordfeud junkie

Hur kan något så tidsfördrivande vara så beroendeframkallande? Jag pratar naturligtvis om Wordfeud. Som till exempel i kväll. Jag var jättetrött och hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt, riktigt tidigt i alla fall för någon som mig som sällan kommer i sängen före klockan ett på natten. Visst, jag kröp upp i sängen och myste ner under täcket. Jag tänkte jag bara skulle spela de drag som väntade på mig och startade spelet på min älskade iphone. Men vad tror ni hände? Jag kunde inte slita mig från bokstavutmaningarna och plötsligt såg den där tidiga kvällen inte så tidig ut. Som det kan gå. Beroende? Tja, kanske. Men jag kan i alla fall koncentrera spelandet till kvällarna så det känns ganska harmlöst. Och det går faktiskt att göra annat i väntan på nästa drag. Och det är ju så kul! Prova! Spela gärna med mig, mitt namn på Wordfeud är Veronicavf.

Nu ska jag i alla fall sova. Iphonen måste laddas ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

I know how it is.. fast jag har ingen mobil som jag kan köra på och tur är nog det ;) Jag sitter istället fast i ordträsket alfapet på nätet istället. http://www.betapet.se Våga inte testa där haha (fast om du gör det kan du se om Lado är online..) Once you pop you can´t stop :P

2011-11-02 @ 09:20:54
URL: http://anneliesagenda.blogspot.com
Postat av: Veronica

Jag brukar också spela betapet, periodvis kan jag väl säga. Och mycket mindre nu med wordfeud. Det så enkelt att alltid ha sitt lilla alfapetspel med sig.

2011-11-02 @ 22:09:38
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0