Kortast hittills

I kväll blir det inget långt inlägg. Det vara nära att det inte blev något överhuvudtaget. Men som jag tidigare nämnt, jag får inte slarva med de dagliga inläggen.

Jag kan inte riktigt förstå vart denna söndag har tagit vägen. Den rusat i väg i en grisblink. Även om veckorna rusar i väg i snabbt tempo skulle jag önska att helgen gick fram i ett sakta mak. Men nej då, lika fort som alla andra dagar. Nå ja, jag ska inte tjata om det nu. Jag är i alla fall tacksam för att jag äntligen redigerat de bilder som jag vill ha som tavlor här hemma och skickat i väg beställningar på förstoringar. Nu är det bara att vänta och hoppas på att bilderna blir så bra som jag vill och att de får samma färger som på skärm. Hoppas kan man ju i alla fall.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen. Det är ju dumt att kast bort all den sömn jag har hämmat igen under helgen redan under natten mot måndag. Så god natt på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0