En kort lägesrapport

Som ni kanske har märkt har jag inte varit så närvarande här de senaste dagarna. Anledningen är att jag fixar det sista i lägenheten. Hallen målas, gardinstänger sätts upp, möbler åker ut, prylar bärs ner i min redan fulla källare och gardiner och kuddar sys. Orsaken till denna spurt är första advent. Jag har lovat mig själv att tiden fram till jul inte ska ägnas åt sådant. Bortsett från julstressen (haha, iPhone föreslog kustremsa istället för julstressen) ska jag bara njuta så mycket jag kan av den härliga och mysiga tid vi har framför oss. Jag tänker inte lägga på mig några extraordinära uppgifter. Så målning av garderob, dörrkarmar och fönstersmygar får snällt vänta till 2012. Så länge väggarna är vita och fina är jag nöjd.

Dags att avsluta, gå ut med hunden och krypa ner i sängen. Det är ju snart dags att kliva upp.

Troy slumrar i alla fall gott på några av mina nysydda kuddar. Som synes ser han ut som ett okammat troll. En klippning väntar till helgen, stackars hund :)





Uppdatering: Insåg inte att bilden var så här suddig. Den såg helt ok ut när jag bloggade i iphonen. Jag lovar bättring i fortsättningen. Det här är verkligen uruselt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0