En ny start

Det känns som jag har en spännande tid framför mig. Mycket är på gång och det känns så bra, mycket bra. Jag är inte riktigt redo ännu att avslöja vad det är. De som bör veta det innan jag lägger ut det på nätet vet det ännu inte, så därför detta dröjsmål. Men jag kunde inte låta bli att lägga ut denna lilla "teaser" efter som jag ser fram emot det så oerhört mycket. Kanske kan jag berätta för er i morgon eller de närmaste dagarna, jag tror det blir så. Nu börjar iaf nedräkningen, första maj smäller det ;)


Kommentarer
Postat av: Angel(Konstnär)

Vilken fin blogg :)Gillar din header får mig att längta efter sommaren.

2011-09-09 @ 15:35:18
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0