Borde väl kanske...

... men vill inte skriva något längre inlägg. Jag vet att det är några dagar sedan jag sist skrev och att jag borde skriva ner några rader om vad som händer och sker.

Men det är just det, det händer inte så mycket. Jobbet är helt ok och jag är faktiskt ganska nöjd med min tillvaro. Och det utan att minsta lilla spännade eller roligt händer. Men det är kanske så det ska vara den här tiden på året. Julens och nyårets festligheter är över och den gråa vardagen har återigen hittat tillbaka. Men den vardagen känns inte så grå just nu, den är bara är, rakt upp och ned, om kan säga så. Antagligen kan man leva några veckor till, ja kanske hela januari ut, på de helger som gått. Eller så vaknar jag i morgon och upptäcker att livet är vansinnigt trist och tråkigt. Men det får vi väl hoppas på att jag inte gör. Låt mig i stället vakna med samma alldagliga nöjdhet som jag kännt i dag. Inget speciellt på något sätt, jag bara är. Hmm, kanske en ganska sund inställning på det nya året. Men..., givetvis vill jag att en massa kul och spännande grejor ska hända det här året. 2011 ska ju bli det bästa året på evigheter, så var det ju i alla fall tänkt. Men det är nog skönt med en lugn start, eller vad tror ni?

Se där ja, det blev ju ett skapligt långt inlägg trots allt. Och om absolut ingenting. Ja, ja, det är Veronica i ett nötskal. Och jag som är utbildad till journalist! Hmm, verkligen inget man märker här och nu. Nå ja, så mycket av min journalistiska kunskap kommer verkligen inte till användning i denna blogg. Men tro mig, jag har inte glömt bort hur man skriver en bra artikel. Jag gör bara ett medvetet val, att inte använda det här. Det här är ingen artikel, det är mer en massa personliga funderingar och framför allt, en massa dravel. Och så var det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0