Fredag, det är fredag, fredag... trallala...

Så var det då äntligen fredag! Underbart, lovely och wunderbar!!! Fredag kväll är helt enkelt veckans absolut bästa stund, ända till det ögonblick när man somnar på soffan framför tv:n som värsta pensionären :)

I dag blev det bara halvdag för mig på jobbet. Kände mig ruggig utan att närmare kunna precisera vad som var fel. Och eftersom det inte var riktligt lika hektiskt som vanligt tyckte jag att jag kunde plocka ut lite av all den flex jag samlat på mig den senaste tiden. Och hur tillbringade jag min lediga fredagseftermiddag? Sovandes, ganska tråkigt när man för en gång skull var lite ledig. Men jag orkade faktiskt inte annat. Och nu känner jag att förkylning kryper närmare och närmare inpå. Den onda halsen kan inte längre bortförklaras med att jag är törstig och torr i  halsen. Skit också! Vill verkligen inte bli förkyld :(

Nu måste jag gå ut med hunden. Kan inte påstå att jag längtar ut. Det är blåser och jag är så fruktansvärt mätt så jag vet inte hur jag överhuvudtaget ska orka resa mig ur soffan där jag just nu sitter och skriver detta. Men... det struntar Troy i. Han vill helt enkelt ut och så där nonchanlant slänga upp bakbenet mot en snöhög. Och det kan man väl knappast neka honom, eller hur? Bäst att skynda sig ut för att sedan bädda ner sig i soffan och gå in i helgkoman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0