Latare än latast

Så var den här helgen snart till ända. Och inte en endaste liten nyttig eller behövlig sak har jag åstadkommit. Jo faktiskt en. Jag rensade ur avloppet i duschen så nu kan jag duscha igen utan att behöva torka hela badrummet. Men för övrigt har produktiviteten varit extremt låg denna helg. Jag har faktiskt mest sovit. Jag har helt enkelt inte orkat annat. Att vara förkyld tycks helt enkelt knäcka mig. Jag vill bli frisk och inte ha det så här.

Som en extra bonus har jag också fått ont i ryggen. Jag skulle fylla tvättmaskinen när det knäppte till i ryggen. Jag är nu stel som ett järnspett i ryggen och det småvärker hela tiden.

Troy uppskattar mattes ryggproblem. Jag hade hotat med att klippa och tvätta honom i kväll men han har ingen emot att se ut som ett skitigt vildvuxet urtidsdjur ett tag till. Han har tur den rackarn.

Jag börjar nu känna mig lite hungrig men orkar inte fixa käk i kväll. Eftersom jag ändå måste ut med hunden tror jag att jag ska slinka in på Ica och köpa något. De har en pasta med tomat och pesto som inte alls är så tokig. Skulle faktiskt kunna tänka mig en sådan i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0