Fast i nätet?

Eller är det kanske fast på nätet? Ett är då säkert, aningens internetberoende är jag i alla fall. Kanske mer än aningens till och med. Det tycker säkert mina vänner och bekanta i alla fall. Jag gillar helt enkelt att vara uppkopplad hela tiden. Har jag ingen dator tillgänglig så har jag ju min älskade lilla Iphone. Med den har jag ett väldigt troget förhållande och jag kan inte tänka mig att vara utan den minsta lilla stund.

Somliga kanske blir chockade när de förstår hur viktigt det är för mig att vara uppkopplad. Någon skulle säkert yttra sådana ord som missbruk. Men det skriver jag inte under på. Mitt behov att ständigt ha tillgång till nätet har inte påverkat mitt liv på ett negativt sätt. Jag lever mitt liv, sköter mina plikter och ser till att ha roligt. Så varför får jag då inte vara uppkopplad.

Egentligen vet jag inte varför jag börja tänka i de här banorna. Jo förresten, det jag vet nog. Tankegångarna startade när jag tidigare redigerade bilden på spindelväven. En bild kan uppenbarligen föda tankar. Fascinerande egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0