Back in business..., eller något sådant

Dags att börja blogga igen? Tja, kanske det. Lite lockar det i alla fall. Hur trogen jag blir mot bloggen återstår väl att se. Att lova att jag ska fortsätta blogga i all evighet är nog inte så smart. Det är nog bättre att ta en dag i taget och se hur länge inspirationen finns där.

Så här i början kommer jag nog mest att publicera bilder. Jag har tagit en hel drös bilder under sommaren som jag gärna delar med mig. Så fort jag har hunnit redigera bilderna lovar jag att lägga ut smakprov på bilderna. Och kanske blir det en liten story till bilderna för att berätta vad jag sett och gjort i sommar. Den som lever får se, eller någon annan klyscha som jag faktiskt under mitt år inom journalistiken har fått lära mig att undvika. Men klyschorna är svåra att undvika för jag fullkomligt älskar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0