What Do You Got

Sitter just nu och lyssnar på Bon Jovi på Iphonen (taskig uppkoppling gör att jag just nu undviker Spotify och så finns ju alla go'bitar i Iphonen).

Just nu gillar jag den nya singeln What Do You Got skarpt. Bon Jovi är alltid bra och efter sommarens konsert gillar jag dem mer än någonsin. Yes, Bon Jovi är bäst (om ni inte visste det redan förstås)!!!!

Det måste nog vara lite, eller ganska mycket, fjortisvarning på mig. Här är man trettionågonting och utrycker sig som i stycket i ovan. Fy och skäms Veronica! Fast, varför det? Är det inte bra att ha barnasinnet kvar när siffrorna blir fulare och fulare och högre och högre för var år som går. Tänk på det ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0