Upp och hoppa

I dag har jag gjort något stort. I alla fall med mina mått mätt. Jag har äntligen tagit mig i kragen och släpat mig i väg till Friskis & Svettis. Yeah, yeah, bravo Veronica!!! Det blev ett terminskort för jympa. Och i kväll har jag också kört mitt första pass på... ja, vi kanske inte behöver nämna hur länge sedan det var sist. Men nu är det nya tider som gäller. Låt oss bara hoppas att mitt nya träningsjag håller i sig. Lägger jag av efter ett pass har det passet kostat mig 620 kronor (terminsavgift) plus 100 kronor (medlemsavgift). För varje gång jag släpar mig dit desto billigare blir det faktiskt. Det om något borde väl ändå vara en morot för att fortsätta träna kan man väl tycka. Tja, vi får väl se hur det går. Håll tummarna för mig att jag inte ger upp denna gången. Kämpa, kämpa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0