En ganska skaplig dag, faktiskt...

Jag känner mig vid ganska gott mod i kväll. Dagen har varit riktigt spännande och jag hoppas på att det ska leda till något positivit. I så fall lovar jag att berätta mer, men än så länge får ni gärna hålla tummarna för min skull.

Det blev också en fika på stan här i Gävle med en kompis. Som vanligt mycket trevligt och ett och annat skvaller. Precis som det ska vara. Det får vi snart göra om hoppas jag.

Just nu har tant Veronica fullt upp med sin stickning. Det går sakta, men halsduken blir i alla fall längre och längre för varje varv. Hur den kommer att se ut återstår förstås att se. Men jag misstänker att det snällaste man kan säga om den är att den ser hemstickad ut. Hmm, skulle kanske ha investerat i mössa och halsduk när jag var på stan idag, men, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0