Ska min blåögda tillvaro fortsätta eller är det dags för förändring???

Photoshop är kul, det har ni säkert hört mig säga många gånger. Och just nu är det jättekul för jag lär mig mer och mer varje dag. Det verkar inte finnas några begränsningar för vad man kan göra med detta underbara program. Men som sagt, jag är fortfarande novis.

Nu vet jag i alla fall hur man byter ögonfärg. Det vill säga ögonfärg på fotografier. Och naturligtvis måste jag testa på mig själv. Jag, denna blåögda varelse, som i ungdomsdagar drömde om vackra och mörka bruna ögon. 

Vad tror ni, är det dags att förverkliga barndomsdrömmarna och satsa på bruna linser? Hmm, inte helt tokigt faktiskt. Men..., efter trettionågonting år som blåögd skulle det allt kännas konstigt om två bruna ögon tittade på mig i spegeln. Kanske bäst att förbli blåögd trots allt.



 





Vill också bara påpeka att de blåa ögonen inte är photoshoppade, utan det är min helt naturliga färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0