På bloggfronten intet nytt

Nu blir det ett minimini inlägg. Och den här gången menar jag det också. Jag hade tänkt att hinna med att blogga i dag. Den första snön har ju kommit och jag hade förstås tänkt lägga ut bilder på snöstormen. Men, det hann jag inte. Jag fastnade med att redigera bilder som jag ska beställa förstoringar och almanacka på (tar evigheter att välja ut 12 bilder till almanackan och sedan redigera dem). Beställningen har nu gått och jag hoppas att jag blir nöjd med bilderna. Att färgerna på bilderna ska vara något så när lik den färg jag kan se på skärmen. Hoppas, hoppas!

Nej, dags att ge upp nu. Nacken klarar inte att sitta hängande över datorn på vardagsrumsbordet längre (varför har jag aldrig något bra ställe att jobba på?). Och ögonlocken börjar mer och mer närma sig kinden. Så tjingeling och god natt på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0