Dream away, here I come, USA

Min absoluta drömresa går till USA. Tänk att få se allt det där man sett på film och tv och läst i böcker och tidningar. Vore det inte helt fantastiskt?

Men det finns ett stort problem med en resa till USA? Hur skulle jag hinna med allt jag vill se på på båda sidorna av landet och det där däremellan för den delen. Det är bara att inse fakta, USA kräver fler resor för att hinna se allt det där som ses ska. Det finns bara ett stort problem och det heter pengar. Men förhoppningsvis ska jag väl i alla fall kunna starta min USA-turne inom en inte allt för avlägsen framtid med en långweekend i New York. Det jag hoppas i alla fall och kanske kan min dröm gå i uppfyllelse någon gång under 2011.

Men fram till dess, eller åtminstone just nu, får jag fortsätta drömma mig bort till landet "over there" med hjälp av denna fantastiska och underbara specialtidning från Vagabond som jag köpte för några veckor sedan. Är du intresserad av USA så kan jag verkligen rekommendera denna tidning. Här bjuds det på¨resereportage från både de vanliga turistorterna men också de lite mindre vanliga. Och det är helt underbara bilder. So read it and enjoy, det är mitt tips till alla er som längtar till USA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0