Back at home och lite ego

Så där jag, nu var jag tillbaka i Gävle. I alla fall för några dagar. Jag har lite att pyssla med här i stan i morgon så därför var det bara att vända hemåt igen. Men det känns riktigt bra att vara här igen. Jag tror jag nämnde detta när jag kom hem senast, men som ni säkert har märkt är jag duktig på att upprepa mig. Hur som helst. Men jag måste erkänna, jag trivs faktiskt jättebra i min lägenhet. Den är riktigt mysig. Frågan är om den inte är mysigare än min förra. Visst, utsikten i den var gudomlig, men utsikt är nog inte allt har jag insett. Den här lägenheten känns varm och ombonad, och så är den genomgående med fönster åt två håll och det är faktiskt riktigt trevligt (det hade inte den förra). Och så har jag ju försökt "mysa upp" lägenheten extra mycket på sistone . Och mer på den fronten är att vänta, en massa snygga tyger är införskaffade och som jag ska gå lös med lite här och där.

Jag tänkte jag skulle visa er det fina halsbandet jag nyligen skaffat. Det är ett "Carrie-halsband", ni vet ett sådant där som Carrie i Sex and the City hade. Jag vet inte om det överhuvudtaget fortfarande är trendigt, men helt ärligt, det skiter jag i! För jag verkligen älskar mitt halsband. Det är så snyggt. Jag blev så överlycklig när jag på någon blogg (minns tyvärr inte vilken) såg länken till där man kunde beställa halsbandet. Så därför kan man nu se mig gå runt som värsta egotrippade personen, med Veronica skrivet i silver runt min hals. And I like it, a lot!!!

För den intresserade hittar man namnhalsbandet här.




Kommentarer
Postat av: Halloj världen! /Inger

Hej!



Kul att du vågar sticka ut hakan i din header och "erkänna" dina ambitioner.



Själv är jag civilingenjör med någon sorts "skriva och hålla på med bilder"-ambition som jag inte riktigt har klart för mig vad jag vill att den ska leda till...



Jobbar du som journalist? Heltid? Enstaka jobb?



Lycka till hur som helst. Med ambitioner och nya lägenheten och allt!

2010-11-18 @ 08:13:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/halloj
Postat av: kerstin

snyggt halsband, trendigt eller ej =0)

/ K

2010-11-18 @ 21:32:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/hardtoletgo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0