Fortfarande sjuk vovve

Idag är jag hemma med sjuk hund.

Jag trodde att han var bättre eftersom han sov hela natten utan att må allt för dåligt. Men bara någon timme efter att jag lämnat honom hos dagmatte fick jag hämta Troy. Olyckor hade skett på mattor inomhus och han orkade inte skälla utomhus, och det är ovanligt för en pumi. När jag kom för att hämta honom piggnade han till och busade lite. Men nu vill han helst bara sova. Han låg i mina armar som en trasa. Jag har försökt att få i honom lite vatten men det verkar inte pigga upp honom. Nu vänter vi bara på att få åka till veterinären klockan ett när vi fick en akuttid. Jag hoppas verkligen inte att han måste stanna där över natten. Hur ska lillpojken klara sig utan matte? Han som är så rädd för allt och alla. Men jag håller tummarna för att kan komma hem idag trots allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Tack för den fina kommentaren på min blogg!



Hoppas din lilla vovve frisknar till snart, stackarn. Han är väldigt söt! :D

2010-05-03 @ 21:44:53
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0