Hemma på lunch

Idag har vi föreläsningar eller rättare sagt övningar. Före lunch skulle vi skriva fyra ingresser på en timme. Jag brukar vara ganska bra på att skriva ingresser men den här gången fick jag dem inte riktigt att fungera. Trist och tråkigt förstås. Men vi har inte skrivit så många ingresser på senaste tiden så jag har nog blivit allt för ringrostad. Så det är bra med sådana här övningar så att jag hinner träna upp förmågan tills praktiken. Det ju till taktiken som man ska toppa formen :)

Nu sitter jag hemma och myser med Troy. En kort promenad i kylan och lite lunch har det blivit innan det är dags att bege sig till skolan igen. Efter lunch väntar den stora sågningen av våra ingresser :(

Ni glömmer väl inte bort min nya fotoblogg? Ny bild väntas i kväll på Dag för dag 2010.

Uppdatering: Ny adress till fotobloggen: Dag för dag 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0