Dagens inköp, eller egentligen förrförrgårs inköp

I dag har jag storshoppat, och då menar jag verkligen storshoppat. Jag har köpt mig en några dagars tidig julklapp. Och jag har verkligen lyxat till det, i alla fall tycker jag det. Är ni nyfikna? Hoppas det :)

Jag ska inte hålla er på halstret längre. Jo, jag har skaffat en ny tv. En stor en. Av någon anledning tycks min gamla 32-tummare ha krymt rejält. I alla fall när jag kommer hem från mamma som har en 42-tummare. Då känns verkligen min tv som en minimini. Och så kan man inte ha det. Så därför en ny alldeles lyxig tv. I alla fall för mig.




Ps: Vill bara påpeka att detta inlägg skrevs den 20 december men tycktes försvinna och jag orkade då inte skriva om det. Konstig nog när jag nu loggade in så fanns det kvar som utkast. Konstigt, för jag letade verkligen efter det i måndags. Men, men... Tänkte att jag lika väl kunde publicera inlägget nu när det ändå fanns fast det är några dagar gammalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0