Tips efterlyses!

Jag har så mycket som jag vill berätta om min journalistutbildning men jag orkar bara inte just nu. Så fort jag loggar in känner jag hur trött jag är och bara vill sova. Jag måste kliva upp 6.20 i morgon för att hinna från Viksjö till föreläsningen kl 8.15. Kan inte säga annat än att jag längtar tills jag flyttar hem till stan igen. Önskar verkligen att det blir snart. Väl hemma kan jag faktiskt få lite längre sovmorgnar.

Det är iaf konstigt hur trött jag är nu för tiden. Här har man varit ledig hela sommaren och bara njutit så jag borde verkligen vara helt och hållet utvildad. Men inte då. Men det är tuff utbildning som jag hoppat på, den saken är då säker. Föreläsning två gånger om dagen varje dag och inpluggning av litteraturen på kvällstid. Jag är verkligen inte van med att ha föreläsningar så intensivt och inte med så mycket kurslitteratur för den skull heller.

Hur som helst, jag lovar att återkomma med lite berättelse från skolan snart för jag har några ganska dråpliga att berätta :). Jag kan dock inte lova när det blir. Lördag och söndag är helt inbokade med förläsningar 8-18 eftersoom jag läser en kurs i tidningsdesign utöver journalistutbildningen (blir trött bara jag tänker på helgens föreläsning).

En liten undran bara: är det någon som har något superbra tips på hur man ska bli piggare? Alla förslag välkommnas varm :)

Nu får det vara nog för i dag. Säng och kudde nästa! God natt och god dag på er alla :)

Kommentarer
Postat av: - H*

- massa red bull : )

2009-09-09 @ 23:34:02
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: karolina

Tack så mycket för din hälsning :) känns verkligen toppen med Stefan så det är kul :)



Hum, bra tips när man är trött. Kolla om du har lågt järnvärde, kan du köpa niferex på apoteket. Annars kanske lite vanliga abcde-vitaminer som piggar upp, ut och gå, sov på rätt tidpunkt osv :)

2009-09-10 @ 02:41:23
URL: http://creativestudio.blogg.se/
Postat av: Jullan

Förutom ovan nämnda tips så ska ju rosenrot vara bra!

2009-09-10 @ 15:45:49
URL: http://wildlake.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Det självklara tipset är ju att försöka hinna med att sova någon gång ibland också... :)



Hoppas pluggandet går bra och att du hinner njuta av helgen lite grann iaf.

2009-09-13 @ 12:44:09
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0