Grubblerier

Idag är det tentaplugg som gäller. Men hur står det till med den saken? Inte särskilt bra faktiskt. Tankarna svävar istället ut långt i blå, eller något sådant. Jag tycks ha den stora "fundera-på-framtiden-dagen" idag. Vad ska jag göra? Och var ska jag göra det? Måste jag flytta söderut? Är Stockholm framtiden? Ska jag försöka få min praktik i Stockholm? Det borde vara lättare att få jobb till sommaren när man redan är på plats. Går det över huvudtaget få tag i ett boende i Stockholm? Ett boende som tillåter hund? Grubbel, grubbel, grubbel. Jag har verkligen valt en urusel dag för grubblerierna. Klarar jag inte tentan är ju praktiken i fara. Hmm...

Kanske kan jag bättre fokusera på det väsentliga för dagen om jag först tar en liten prommis med Troy. Frisk luft kan väl aldrig skada.

I kväll väntar iaf något kul. Jag är bjuden till min fd chef på ekonomiavdelningen som jag jobbade på för några år sedan. Ska bli jättekul att träffa att träffa alla gamla jobbarkompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0