Veckans härligaste stund ...

... har nu infunnit sig. Uppkrupen i soffan sitter jag nu och kollar på Idol och känner mig nöjd med att veckan nått sitt slut. Efter fem dagar med tuff utbildning är detta ögonblick så otroligt rogivande och faktiskt rent ut sagt livsviktigt för att kunna ladda batterierna inför nästa vecka. Jag njuter fullt ut och önskar att kvällen aldrig skulle ta slut. Eller att jag skulle kunna kapsla in känslan och plocka fram den när stressen kryper på.

I morgon kvällen misstänker jag att kvällen inte blir lika rogivande men säkerligen jättekul. Fest och utgång med Partypinglorna väntar. Det var ett tag sedan senast och det ska som sagt bli superduper kul :) Party on!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0