Svennis - ny förbundskapten?

Nu kommer här ett mycket ovanligt inlägg här på bloggen. Helt otroligt, men det blir ett fotbollsrelaterat inlägg. Och tänk från mig som, om inte avskyr, starkt ogillar fotboll. Men ibland dras man bara med i en snackis.

Så vad tror ni? Kommer Svennis att bli vår nya förbundskapten? Expressen tycks iaf tro så. Enligt tidningen så återstår bara detaljer innan det är klart med Svennis som förbundskapten. Men är det verkligen möjligt? Jag har då väldigt svårt att tro att jobbet som svensk förbundskapten skulle kunna ge en lön i de nivåer som Svennis måste vara van med från sina tidigare jobb. Skulle Svennis vara beredd att gå ner i lön för detta uppdrag? Hmm, ja det tåls att fundera på. Iaf för Svennis.

Låt oss spekulera om hur det skulle kunna bli med Svennis som förbundskapten. Tror ni att han är rätt person att lyfta det svenska laget? Ja kanske, vem vet. Svennis har ju definitivt en viss stjärnstatus och kanske skulle det kunna smitta av sig på laget. För övrigt kan jag inte ens spekulera om hur han skulle arbeta med laget som förbundskapten. Jag är tyvärr inte tillräckligt fotbollsintresserad för att över huvud taget ha minsta aning om hur Svennis brukar jobba. Är det någon annan som vet?

Ja ja, vi får väl se om Expressen har rätt. Det lär väl snart visa sig vem som blir den svenska förbundskapten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0