Ny bloggdesign!

Har ni sett? Något nytt har hänt här på bloggen. Ett helt nytt utseende! Och jag känner mig riktigt nöjd måste jag erkänna. Säkerligen finns det ett och annat som kunde ha gjorts bättre eller snyggare men jag är som sagt nöjd. Jättenöjd faktiskt, iaf just nu. Fråga mig igen i morgon så kanske svaret blir ett annat ;).

Ny bloggdesign känns som en nystart för bloggen. Vänta er dock ingen omvälvande förändring här på bloggen. Med nystart menar jag "bara" ett återfött intresse för bloggen från min sida. Jag vet att uppdateringen har varit ganska svag under september och oktober. Min förhoppning är att det nu ska bli bättre på den fronten. Men kom ihåg att jag är student med en massa uppgifter som ska göras de närmaste veckorna så ha lite förbarmande över mig om jag missar att uppdatera någon dag. Mottot är dock att jag ska skriva åtminstone ett inlägg per dag.

Nu när den nya designen äntligen är klar så ska jag nog ta och krypa ner i sängen. Skola väntar om några timmar med föreläsning på morgonen och redaktionsövning på eftermiddagen. Och måndags kvällen måste ägnas till Indesign och inlämningsuppgifter, så ..., bums i säng. God natt till alla övriga nattugglor och god morgon till de som nu har sjunkit ner i REM-sömn :)

Kommentarer
Postat av: karro

snygg design :) verkligen stilren! :)

2009-10-31 @ 02:27:15
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0