Jag klarade tentan!!!!!!!!!!!!!!!!

Eftersom jag inte haft möjlighet att blogga på ett tag så måste jag passa på att berätta de goda nyheterna.

Jag har klarat en av tentarna! Och det var den tenta som jag tyckte mig ha minst chans att klara också. Jag orkade inte ladda om från tentan på fredagen till den på måndagen och jag inte pluggat något till denna tenta tidigare. Jag trodde att det kunde finnas en mikroskopisk chans att jag skulle få ett E på tentan. Men tänka sig, det blev ett C. Jag är så otroligt nöjd med det faktiskt. Det hade varit tufft att göra omtentan på denna. Lite surt är det förstås att jag bara var ett poäng från att få ett B. Jag kan inte förstå varför, men detta tycks hända mig ideligen. Konstigt, va? Men strunt samma, bättre att fokusera på att vara glad än missnöjd :)

Nu väntar jag spänt på resultatet från den andra tentan. Den trodde jag iaf att jag borde klara. Fast nu när den här tentan gick så mycket bättre än väntan lär väl den andra gå uruselt och jag kör. Tydligen är jag vidskeplig. Men det är alltid så mycket bättre att intala sig det värsta. Hellre en glad överraskning än en stor besvikelse tycks vara mitt motto.

Nu är det nog dags att kvarta (är det någon som säger så fortfarande, känns som om det var länge sedan jag hörde det?). Natti, natti och så höres, eller kanske synes, vi med största sannolikhet i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0