Flytten närmar sig

Jag inser att det är inte alls är länge tills jag flyttar härifrån. Känns lite konstigt. Inte dåligt, men konstigt.

Idag hade jag en fotograf på besök som plåtade hela lägenheten. Det såg ut som om det blev riktigt bra bilder. Jag hoppas jag tycker det samma efter att ha sett bilderna i annonsen. Nästa vecka blir det visning av lägenheten. Det går verkligen undan. Hoppas bara att jag får ett skapligt pris för lägenheten. Man skulle väl ha sålt för några år sedan för då var lägenhetspriserna betydligt högre än nu. Men, men, det är ju inte först nu som jag flyttar så det hade väl vara ganska idiotiskt att sälja tidigare antar jag :).

Min största oro just nu är att jag inte ska hitta något boende i Gävle. Det känns som det snart börjar brinna i knutarna. Inte bra för stressen när jag inte vet vart Troy och jag ska ta vägen 1 februari. Bästa att försöka behålla lugnet och leta vidare. Det mesta har trots allt en tendens att ordna sig har jag märkt. Jag får väl hoppas på det den här gången också.

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Kom ihåg att spara på dig bilderna från lägenheten när de ligger ute på nätet. Alltid kul att ha kvar...



Klart det ordnar sig med boende! Det dyker snart upp något bra ska du se.

2009-12-01 @ 18:42:42
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0