Utan internet...

är livet allt bra trist. När jag kom hem ikväll ville jag som vanligt ta en tur på den virtuella motorvägen, eller något i den stilen, men tyvärr fanns ingen kontakt med omvärlden. Och eftersom jag har både bredband och telefon via Comhem så var båda helt döda. Snacka om frustrerad. Jag som t o m var lite bloggmotiverad för ovanlighetens skull. Så det kan bli. Försökte kolla Comhems hemsida via mobilen men den var tydligen nere för underhåll. Ingen info alltså. Men till sist, som ni kanske förstår, fungerade internet igen, jippi, och livet gick till baka till den vanliga kvällslunken. Tur va? Annars kanske jag hade varit tvungen att göra något nyttigt i kväll istället för att sitta och glo in i en 15 tums skärm. Det hade ju inte varit bra, eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0