Urusel uppdatering...

har det tyvärr varit den senaste tiden. Inte en enda litet inlägg sedan senaste fototrissen. Jag har inte ens varit in och kollat kommentarerna till det inlägget. Fy på mig! Och jag som hade lovat bättring på bloggningsfronten. Tänka sig så det kan bli, man ska aldrig lova något. Så varför ingen bloggning? Tja, inget så där jättebra svar faktiskt. Det hänger nog mest på att inspirationen och motivationen helt enkelt inte finns där just nu. Det är nog så att det är mycket annat som distraherar. Våren har kommit med sol och värme och björkar som helt plötsligt börjar skifta i grön. Det här är min absoluta favoritårstid. Det känns som man kommer ut ur idet efter en lång, kall och mörk vinter. Äntligen vaknar man upp till en ny årstid och en ny framtid känns det nästan som. Förutom våren så kräver studierna sin tid (även om den förra kursen kunde ha upptaget mer av min tid) och inte minst Troy och mitt slit med honom för att få honom mindre rädd och aggressiv mot alla levande varelse (en slitig kamp som ibland tar ett steg framåt i rätt riktning för att sedan ta en sådär 1000 steg tillbaka). Sedan min klasskompis Anette introducerade mig för sajten betapet.se, alfapet på nätet, har jag också  faktiskt varit lite fast där, trots att jag inte är så där vansinnigt förtjust i alfapet och fram allt ganska värdelös på det. Men det är av någon anledning verkligt vanebildande. Så vill ni ta upp en dålig, eller egentligen inte jämfört med verkligt dåliga, vana testa betapet.se

Den här gången utlovar jag ingen uppdatering. Det sker när det sker. Hoppas iaf att ni alla njuter av våren precis lika mycket som jag gör. Ha det nu riktigt bra!!!

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Nä nä, jag kan sitta på jobbet och inte ha ngt att göra, bara för att du ska njuta av våren ;) Jag har oxå börjat en valpkurs nu. Har bara varit en gång, och jag hoppas att jag ska få min hund att inte vara för sällskaplig ;)

2009-05-03 @ 00:43:50
Postat av: Veronica

För sällskaplig hund, hmm, du vet inte hur bra du har det. Troy blir bara värre och värre. Och "examensdagen" på kursen var den värsta hittills, all tidigare framgång var som bortblåst och Troy var bara jättearg på sina kursare. Ska väl ändå anmäla mig till en ny kurs, en aktiveringskurs trodde de skulle passa. Verkligen kämpigt med en rädd hund måste jag säga. Så var glad du åt din sällskapliga hund :)

2009-05-03 @ 01:28:33
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0