Så där ja...

nu var iaf lite anteckningar från de senaste tre dagarnas reklamobservation gjord. Sova, sova, sova. Och förhoppningsvis kommer huvudet att sitta precis där det ska när jag vaknar i morgonbitti. Det är nog lite för jobbigt att traska runt i livet med örat vilande mot axeln. Och öronhåltagningen som gjordes för en herrans många år sedan skulle ju också vara helt onödig. Med örat mot axel finns det inte en chans i hela stora världen att ett stackars örhänge skulle synas. Fast, hur ofta använder jag örhängen trots allt? Men ändå, huvudet mot axeln är väl ganska dumt.

Har ni märkt en sak. Jag svamlar. Kanske mer än vanligt t o m. Orsaken är nog troligen att jag faktiskt är jättetrött. Så varför sitter jag då här istället för att krypa ner i kojen. Säg det. Är helt enkelt för trött för att stänga ner datorn, väcka hunden och koppla honom för att gå ut på en sista kisspaus. Det är liksom mindre tröttande att sitta här och svamla. Kom igen, kom igen, kom igen!!! Sista meningen snart. Alldeles snart. Ok, nu är det slut. Nu loggar jag ut och försöker hitta till sängen. God natt och god morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0