Tåproblem

I helgen ska jag åka till Linköping för Liberalt riksmöte och det ser jag verkligen fram emot. Men jag har förstås ett problem och det stavas tå. Som ni kanske minns så har jag en bruten tå. Den känns faktiskt bättre men att tillbringa en hel helg med skorna på är inte så där särskilt lockande måste jag medge. Men vad har jag egentligen för val. Det är ju inte så att jag precis kan springa i strumpfötterna på en kongress med en massa folkpartister. Inte för att jag tror det är någon speciellt med folkpartisterna i just den meningen, det hade nog inte varit så lämpligt vilket parti den hade varit :). Hittills har jag kunnat ha ett par riktigt utslitna fula vinterskor när jag tar mig haltande fram utomhus. Men de känns inte riktigt lockande att ha i helgen. De är lite för varma att ha inomhus och de är framför allt urfula, gamla och slitna. Har idag införskaffat en något sportig sko i mocka som borde se ok ut till långbyxor. Frågan är bara om min tå klarar av skon. Tja, den som lever får se :)

Kommentarer
Postat av: mia

det går säkert bra

2009-03-06 @ 11:46:42
URL: http://www.miasgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0