Stel i nacken

Att sitta framför en dator hela dagen är inte bra för nacken. Särskilt inte som jag sitter skrivande i soffan med datorn på soffbordet och med huvudet hängande obekvämt neråt. Gissa hur min nacke känns just nu. Den värker obeskrivligt och jag har en fruktansvärd spänningshuvudvärk. Frågan är om den ska gå över i migrän, det står liksom och väger. Jag borde väl sluta skriva nu för kväll, jag är ju faktiskt färdig med det måste göra. Men för ovanlighetens skull var jag lite sugen på att blogga. Nu sitter jag iaf tillbakalutad i soffan med datorn i famnen. Lite bättre men inte mycket. Så fort Private Practice är över för i kväll ska jag nog gå och lägga mig. Det känns så välbehövligt.

Kommentarer
Postat av: karro

Sv: lite speciell :)

2009-03-20 @ 02:52:36
URL: http://karroooo.blogg.se/framsida
Postat av: Veronica

Absolut.

Snygg design :)

2009-03-20 @ 15:46:24
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0