Nyklippt som ett får...

Igår använde jag mig av det presentkort jag fick i julklapp för klippning på Trudes i Birsta. Det var verkligen dags för klippning och jag ska inte ens försöka att beskriva i vilket skick hårtopparna var. Men för att ni ska kunna göra er en bild, tänk höstack. Så därför fick alltså lockarna falla. Ok då, det var väl inte riktigt sant. Det var väl egentligen bara två cm som fick falla men det känns som mycket iaf. Jag tror att jag är skapligt nöjd med frisyren. Håret känns dock tunt i hårtopparna som om frisören skulle ha tunnat ur håret där. Men det vara aldrig tanken. Håret skulle tunnas ur på huvudet och det var hon helt med på, hon sa det t o m själv. Kanske är det bara jag som inbillar mig eftersom håret är kortare. Jag ska och tvätta håret och se om det känns bättre när lockarna får komma fram.

Om ni undrar, jag plugar hemma idag och kan därför tvätta håret mitt i lunchtid :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0