Ett sovande misstag

Vad snopet det känns! Onsdag kväll är ju lika med favoriten Grey's Anatomy. Men inte i kväll, tyvärr. Bara minuten innan Grey's började måste jag ha somnat och jag vaknade precis när det var slut och Dirty Sexy Money började. Jag sov alltså bort hela veckans tevehändelse. Tråkigt. Jag har varit jättetrött hela veckan, har väl inte hämtat mig från föregående helg :)

Timrå vann iaf ikväll över HV71. Jippi!!! Med ett resultat på 2-1 till Timrå i sudden leder nu Timrå med 3-1 i matcher. Strongt jobbat :). Go Timrå!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Visst är det grymt irriterande när de händer, hände mig senast i tisdags till Brothers & sisters!!:/

2009-03-12 @ 13:44:46
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0