Vart tog sommaren vägen???

Hur kan det vara så kallt nu när det var så otroligt varmt förra helgen? Från 30 grader till knappa 10. Omöjligt att förstå. Tänk om det är blir sommarvädret? Nej Veronica, så få du verkligen inte tänka. Det är bättre det kallt och gråmulet just nu istället för resten av sommaren. Låt oss alla tro på en sommar med sol och värme.

I eftermiddag väntar en tur till stugan. Jag hoppas på finare väder i helgen. Annars kan man alltid sitta inne och mysa framför brasan och läsa nyinskaffade böcker eller photoshoppa lite. Det är faktiskt inte fy skam det heller. Speciellt när jag inte längre behöver ha dåligt samvete för att jag inte pluggar.

Kommentarer
Postat av: K

Jag undrar detsamma!!! =(=(=(

2009-06-06 @ 15:52:36
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0