Här borde jag skriva en rubrik men inget finns att skriva

Det var nu ett tag sedan jag uppdaterade bloggen senast. Och efter en uppmaning från en av Partypinglorna så blir det här en liten uppdatering.

Tja, var ska jag börja? Just nu är jag lite fundersam om jag klarat av sista kursen eller inte. Jag var helt hundra att jag inte klarade sista tentan när jag såg att jag kunde anmäla mig till omtentan i augusti. Men härom dagen när jag kollade mina studieresultat i Ladok så stod det att jag faktiskt hade fått ett C på sista kursen. Så nu vet jag inte riktigt ut eller in. Men... jag fick ett mail från sekreteraren på institutionen om att hon skulle skicka min tenta hem så då lär jag väl veta. Det vore ju ganska härligt om det är så att jag klarade kursen för då slipper jag plugga. Annars väntar tenta torsdagen innan tjejmilenhelgen.

Annars har det väl inte hänt något särskilt. Jag njuter av varje dag av ledighet och tillbringar varje liten stund ute i stolen. Men efter att ha blivit allt mer lik en kokt kräfta så njuter jag istället av sommar och sol under ett parasoll.

Jag måste också berätta att vi har fått tillökning här i Viksjö. Fem, vid det här laget, söta fågelungar som gapar stort i tron att det är mamman som återvänt med käk varje gång man kollar in hur de växt. Det dröjer nog inte länge nu innan de är redo att lämna boet. Jag har tagit några bilder som jag lovar att visa här så snart jag fört över dem från kameran.

Det blev väl inte den allra längsta uppdateringen men det är iaf något. Jag lovar bättring framöver och jag lovar lite mer bilder. Men nu känns det som inspirationen är helt uttömd denna gång iaf.

Hoppas ni har en alldeles underbar sommar och njuter av varenda litet ögonblick! Det gör iaf jag :)


Kommentarer
Postat av: Partypingla

Är det blomkrukan på väggen som är boet i år också?

2009-06-26 @ 17:57:57
Postat av: Veronica

Japp, tredje året i rad. Undrar om det är samma par som kommer tillbaka varje år?

2009-06-26 @ 21:50:57
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0