Med en blick in i framtiden?

I söndags fick min kompis J sitt andra barn. Det blev en liten prinsessa på 2815 gram och 45 cm. J skickade ett mms med bild ochh naturligtvis är prinsessan så där ljuvligt söt som bara barn kan vara. Ett stor grattis till J, C och storebror till er underbara dotter och lillasyster :)

Lite kul är att det blev en flicka. Än en gång fick jag alltså rätt. Jag såg en bild framför mig att det skulle bli en flicka men jag måste erkänna att jag blev aningens missledd när J verkade tro att det skulle bli en pojke. Men jag ska tydligen lita på min inre bild, den tycks alltid stämma. Kan det tänkas vara så att jag är en aningens synsk? Antagligen inte, chansen är ju trots allt 50% för att gissningen ska slå in och sämre sannolikhet kan man ju ha. Men kul med en flicka iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0