Planerna ett år fram...

är nu klara. Idag kom antagningsbeskedet från VHS. Jag ska plugga Påbyggnadskurs i journalistik för akademiker 60 hp samt Grafisk design, inriktning tidningsdesign 15 hp. Nu när jag vet att jag kommit in känns det faktiskt helt fantastiskt. Det ska bli så jättekul!!! Det här är en utbildning som jag velat gå i många år och nu får jag chansen.

Det enda som återstår för att göra livet alldeles perfekt just nu är om jag kunde få tag i något jobb på sidan om studerna. Det skulle verkligen vara toppen om jag kunde dryga ut hushållskassan. Så det blir väl till att börja leta. Något förslag från någon?

Hursomhelst, just precis nu är jag strålande glad och überlycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0