Dagens inköp

Efter att ha sovit uruselt i natt i min säng här i stugan var det bara att inse en enda sak. Jag behöver verkligen en ny säng och sagt och gjort, i väg det bar till Ikea för ett litet, eller ganska stort egentligen, inköp. Mamma insåg att hon också ville ha en ny säng så totalt har vi nu köpt två sängar som väntar på hemkörning i morgon. Det blir alltså sista natten i min urusla säng. I morgon väntar en bekväm och framför allt bredare säng. En annan är ju van att sova i dubbelsäng och då är 90 cm fruktansvärt litet, särskilt när man också ska trängas med en hund. Nu blev en 140 cm bred säng, så mycket mer går knappast in i mitt lilla hus. I morgon väntar, förutom sängen, liten ommöblering för att få plats med dagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0