Vill vara ledig :(

Sitter just nu och sliter med årsbokslutet. Inte alls roligt. Särskilt som alla andra är lediga eftersom det är klämdag, både idag och på måndag. Jag vill också vara ledig. Men, men, en annan måste jobba hela helgen, måndag och trettondagen alldeles ensam. Idag har jag iaf haft lite sällskap här, men framöver blir det bara jag allena. I morgon får Troy följa med hit. Lite sällskap vill jag allt ha och Troy är definitivt bättre än ingenting. Men jag vet inte om han är lika intresserad av att följa med hit. Han hade nog hellre varit på "dagis" och härjat med farsan :).

Slut på paus! Jobba på!

Ha det bra alla ni som är långlediga! Och ha det ännu bättre ni stackare som måste jobba :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0