Nytt namn

Jag måste också berätta att jag har ändrat namn på min blogg. Nu heter bloggen likadant som sin adress, Veronicas funderingar (inte ihopskrivet som i adressen förstås, men det förstod ni säkert). Det kändes liksom bättre än det gamla Veronica och Vem Vet Vad. Livet är till för förändringar eller hur?

Ett nytt liv väntar mig nu och givetvis kräver också bloggen förändring. Nu är det dags för Veronica att stryka ett streck över det tråkiga förflutna och med spänd förväntan se fram emot vad den närmaste tidens väntade förändringar kommer att innebära för framtiden i ett något längre perspektiv. Jag är förhoppningsfull och jag hoppas att det småningom också kommer att avspegla sig här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hur har dagen varit? :)

2009-01-10 @ 22:59:33
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Tobbe

Hur har dagen varit? :)

2009-01-10 @ 22:59:34
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Partypingla

Tack, nu hade jag lite att läsa men inte hade du behövt göra om sidan :) Den blev jättefin och lycka till med skolan.

2009-01-11 @ 14:47:05
Postat av: Veronica

Jag tyckte liksom att du förtjänade en ny design. Du måste vara min trognaste läsare och jag ser alltid fram emot dina kommentarer. Har du märkt vad jag smörar :) Man måste hålla sig väl med Partypinglor så man inte förlorar sin plats i laget :)



Ser jättemycket fram emot skolan. Äntligen slipper jag det gamla vanliga eländet. Men vad ska jag klaga över nu då? Några idéer?

2009-01-11 @ 22:52:04
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0