Ny design!!!

Har ni sett??? Jag har lyckats, jag har fixat en ny design till min blogg. Och det alldeles själv. Känner mig oerhört stolt över min, i andras ögon säkerligen ytterst amatörmässigt, egendesignade blogg. Jag är faktiskt imponerad över mig själv som till sist sakta men säkert ha lyckats förstå hur man gör. Det var många månader när jag fattade nada. Nu kan jag iaf bara bli bättre. Och bättre ska jag definitivt bli, det här är ju bara ett första försök. Men det är så jätteroligt att sitta och pyssla med både photoshop och bloggen så ni ska inte bli förvånade om ni snart upptäcker en ny design här igen. Enda sättet att lära sig är faktiskt att öva, öva och öva och just öva är det jag tänker göra. Så antagligen kommer ni här få se om och hur jag utvecklas. Men just nu är jag bara stolt över min första bloggdesign.

Som kommentar till bloggens nya uteseende kan jag bara säga en sak: jag älskar färg, i massor :)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Kul när man lyckas! Visst är det roligt med photoshop, man lär sig nåt hela tiden!

2009-01-10 @ 23:55:39
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0