Nedräkningens slutskede

Fem arbetsdagar kvar, det är allt som återstår. Frågan är bara hur överlever jag dessa få dagar. Just nu känns det ganska omöjligt. Fast det är söndag kväll känner jag stressen än en gång krypa på när jag tänker på den kommande veckan. Varför? Jag vill nu ha möjlighet att lägga det gamla bakom mig och helt och hållet fokusera på mina studier. Jag vill inte ha en till vecka som den förra veckan. Men jag måste. Jag måste ta mig igenom dessa fem ynka dagar. Det kan väl ändå inte vara en omöjlighet. Bit ihop. Se glad ut. Stressa inte. Dessa ord måste bli mina ledord denna vecka.

Nu ska jag iaf kalla på Nip/Tuck.

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Inga kommentarer om Timråmatchen?

2009-01-25 @ 23:00:47
Postat av: Veronica

Just nu försöker jag undvika tråkigheter. Sådana resultat räknas inte :)

2009-01-25 @ 23:10:13
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Alicia - foto, shopping, sång, hästar

vilken extremt söt hund du har på din header!

2009-01-25 @ 23:25:57
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0