Inspirationsbrist

Idag känner jag att jag inte har något att dela med mig av. Inspirationen tycks vara på noll. Men några bilder på Troy kan jag iaf bjuda på. Han växer som ogräs och blir större och större varje dag. Jag har näst intill glömt bort hur han såg ut för några månader sedan. Han är trots sin ökning i storlek i min ögon världens sötaste hund. Så håll till godo och njut av bilderna ;)




Vem är det som väcker en stackars sovande pumivalp?





Undrar om matte förväntar sig att jag ska läsa igenom den där bokhögen?
Tror inte jag orkar. Matte vet väl att pumivalpar måste sova alla de timmar
de inte busar eller äter?





Dags för tupplur.





Vad är det här??? Är matte så fräck att hon passar på att fotografera
sådana här närbilder när en pumivalp sover? Förstår hon inte att även
valpar vill ha möjlighet att göra sig så fina som möjligt på bild.
Oförskämt!!!





Hur var det nu, om man ska vinka vilken tass ska man välja? Kan det
vara baktassen? Det funkar fint så lika bra att köra med det. Vink, vink!

Kommentarer
Postat av: nicolas

cute puppy

2009-01-29 @ 00:53:12
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Oj så söt! Gillar verkligen närbilden.

2009-01-29 @ 18:29:22
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0