Inget mer körslag

Så nu kan jag sluta kolla på körslaget. Jag tycker egentligen att det är ett ganska trist program men har trots allt tyckt det varit kul att en kör från Sundsvall varit med. Men... ikväll åkte sundsvallskören ut och jag har inte längre någon anledning att kolla på körslaget. Jättetråkigt att Sundsvall åkte ur tävlingen, framför allt eftersom jag tyckte att de inte förtjänade det. Jag tyckte de var jättebra och sjöng Kiss på fantastiskt sätt. I och för sig finns det kanske viss risk att jag är partiskt sundsvallsbo. Men jag tyckte faktiskt inte om Eriks kör ikväll och tyvärr tyckte jag inte att Hannas kör var så där fantastisk heller, trots ett absolut underbart låtval. Men som sagt, kanske är det en dålig förlorare och sundsvallspatriot som talar. Vem vet egentligen? Men en sak vet jag iaf. Det blir inget mer körslag för min del och tack och lov för det. Tråkigare och segare program kan väl inte finnas just nu?

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Magnus kör tyckte jag hade en fruktansvärd solist. Sundsvall var faktiskt bland de bästa igår...

2009-01-04 @ 16:21:13
Postat av: Veronica

Håller verkligen med :)

2009-01-04 @ 20:11:01
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0