Back to school

I morgon börjar det. I morgon börjar allvaret. Eller något sådant :). I morgon har jag alltså min första föreläsning på universitetet. Riktigt spännande faktiskt. Och den nervositet jag kände tidigare så är, om inte bortblåst, iaf nästintill förintad.  Det känns bara kul. Det ska också bli intressant om se om jag är den enda som över 30 på kursen. Jag hoppas förstås att det iaf är någon som är lite mer än 20 år. Men det har väl sist och slutligen ingen större betydelse. Vi är väl förhoppningsvis alla där för att lära oss något nytt.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Det kommer att få så bra så...!

Tror säkert att det är blandade åldrar, brukar vara så på universitetet! Min son (jo, så gammal är jag) började i höstas och åldern i hans klass är mellan 18 och 33.

Lycka till!

2009-01-18 @ 22:01:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: karro

Kanske vi syns på skolan imorgon :) ska nämligen dit på föreläsning. Men kommer vara blandat så oroa dig inte för det :) Bland de i min klass är vi mellan 19-45 så :)

2009-01-19 @ 03:58:19
URL: http://karroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0