Utmaning antagen

Jag lockades av att göra utmaningen jag hittade hos Fyra rum och en alkov. Mitt namn börjar på V och därför ska svaren på frågorna också börja på V.

1. Vad heter du?: Veronica

2. Ett ord på fyra bokstäver:  Valp

3. Flicknamn: Victoria, man måste ju variera sig och inte säga Veronica varje gång :)

4. Pojknamn: Viggo, Troys pappa

5. Yrke: Vaktmästare

6. Färg: Violett

7. Klädesplagg: Vapenrock, inget jag direkt kan säga att jag brukar ha på mig :)

8. Mat: Våfflor, är det inte våffeldagen snart?

9. Sak i badrummet: Vattenledning

10. Plats/stad: Venedig, dit skulle jag gärna åka

11. En orsak att vara sen: Vägarbete, är aldrig bra om man är ute i sista minuten

12. Något man skriker: Va???

13. Film: V for Vendetta

14. Något man dricker: Vin förstås, rött eller vitt, välj själv

15. Band: the Verve har jag för mig att det var något band som hette (bortser från the:et)

16. Djur: Vessla

17. Gatunamn: Västergatan, oväntat?

18. Bil: Volvo C30, givetvis :)

19. Sång: Veronica av Cornelis Vreeswijk, vad annars :)

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Vattenpolo, visst katten är man fler än en deltagare där?

Skulle någon mot all förmodan vilja anta utmaningen så känn er utmanade!


Kommentarer
Postat av: evans

Den såg kul ut! Jag måste fundera på en massa saker på A innan jag gör den :)

2009-02-17 @ 19:26:08
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0