Plugghästen i biblioteket

Nu är det dags att hugga tag i nästa pm. Ett avklarat och ett med deadline torsdag denna vecka. Suck, det är tufft att vara stundent. Kommer inte ihåg att det var så här förra gången. Tyckte jag mest kollade in en massa såpor dagarna igenom förra studieomgången men sådant har jag inte tid med nu för tiden. Fast tid för att blogga tycks jag iaf ha. Kanske är jag mer studieinspirerad denna gång och verkligen satsar eller så är det bara så att jag blivit äldre och det är svårare att fatta. För att inte föda min åldersnoja väljer jag förstås att tro att det är inspirationens låga som har tänts i mitt stilla sinne.

Förresten, har ni märkt att det har blivit fler blogginlägg per dag den senaste tiden? Det är inte så att jag har så mycket mer att skriva om men när jag duktigt pluggat på belönar jag mig själv med små bloggpauser. Blogga = roligt!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hejhej!

kul att läsa att det är fler än jag som kämpar på med pluggandet dagarna i ända! :)

2009-02-09 @ 13:06:52
URL: http://ladyfia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja verkligen, det är så skönt att skriva av sig lite tankar och känslor!:) Man blir ganska blind när man har suttit och läst i ett antal timmar..



Ja just nu läser jag Eu-rätt i en termin, går ett program som heter rättsvetenskapliga programmet.

Vad pluggar du då?

2009-02-09 @ 13:26:44
URL: http://ladyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0