Onsdag, torsdag eller möjligen fredag???

Idag har jag haft en torsdagsfeeling hela dagen. Jag vet att det är onsdag men jag tycks inte riktigt fatta det trots allt. Det bara känns som torsdag. Det är inte så att jag desperat längtar efter fredag och helg (även om det förstås aldrig är fel)och därför hoppas på att det är torsdag, för jag trivs verkligt bra med att plugga. Jag är helt enkel nöjd med livet för närvarande. Men det känns ändå bara som torsdag. Så kan det vara ibland. Det här blir alltså en vecka utan onsdag men med två torsdagar i stället :)

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Idag har jag haft fredagsfeeling hela dagen. Sagt till kollegorna att vi ses på måndag och får titta på saken då o.s.v. Känns lite snopet att åka till jobbet imorgon igen faktiskt... Är du i fas med veckodagarna nu? :)

2009-02-05 @ 22:11:54
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0