Ögonlocken faller ner

Att det kan vara så sövande att leta vetenskapliga artiklar om kommunikationsproblem! Det hade jag aldrig trott (fast det borde jag naturligtvis förstått). Det hade nog varit lättare att hålla sig vaken om jag bara kunde hitta några RELEVANTA VETENSKAPLIGA ARTIKLAR!!! Vad less jag känner mig just nu.

Fast man kan iaf lyssna på lustiga diskussioner på folk i närheten. Det är inte så att jag direkt lyssnar, hur konstigt det än låter så är jag faktiskt ganska koncentrerad på min uppgift, men vissa saker kan man inte låta bli att höra. Som följande som yttrades högt och ljudligt av grabbgänget i arbetsrummet brevid, "du kan bara vara homofob om du har varit kär i en kille". Fråga mig inte vad diskussionen i övrigt handlade om för det hörde jag inte, tyvärr :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0